ÁSZF

Szolgáltató adatai

A szolgáltató neve: ACER Consulting Kft.

A szolgáltató székhelye: 1136 Budapest, Tátra utca 5/a al. 2.

A szolgáltató email címe: info@bioniq.hu

Cégjegyzékszáma: 01-09-987615

Adószáma: 23924817-2-41

Nyilvántartásba bejegyző hatóság neve: Fővárosi Bíróság, mint Cégbíróság

A szolgáltató telefonszáma: +36 20 777 6798

A szerződés nyelve: magyar

 

Alapvető rendelkezések:

A jelen Szerződésben nem szabályozott kérdésekre és a jelen Szerződés értelmezésére a magyar jog az irányadó, különös tekintettel a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény („Ptk.”) és az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. (Elker. tv.) törvény, valamint a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet vonatkozó rendelkezéseire. A vonatkozó jogszabályok kötelező rendelkezései a felekre külön kikötés nélkül is irányadók.

 

A Szolgáltató Weboldalán webáruházat működtet (a továbbiakban: Webáruház) a Szolgáltató által forgalmazott termékek az Ügyfelek részére történő értékesítésére. A Webáruházból történő vásárlás elektronikus úton leadott megrendeléssel lehetséges, a jelen ÁSZF-ben meghatározott módon.

 

A Szolgáltató Webáruház szolgáltatásait bármely magánszemély, jogi személy, illetve egyéb szervezet jogosult igénybe venni, amennyiben a Weboldalon érvényesen és sikeresen regisztrálja magát, magára nézve kötelezőnek ismeri el a jelen Szerződésben foglaltakat, továbbá a termék vételárát és a kiszállítási költséget, valamint utánvétes megrendelés esetén az utánvét költségét is megfizeti.

 

A jelen Szerződés 2018. február hó 1. napjától hatályos és visszavonásig hatályban marad. A Szolgáltató jogosult egyoldalúan módosítani a Szerződést amit annak hatályba lépése előtt 14 nappal a weboldalon közzéteszi. Az Ügyfelek a weboldal használatával elfogadják, hogy rájuk nézve a weboldalak használatával kapcsolatos valamennyi szabályozás automatikusan érvényes.

 

A Szolgáltató a Weboldalról megrendelhető termékek árváltoztatásának jogát fenntartja azzal, hogy a módosítás a Weboldalon való megjelenéssel egyidejűleg lép hatályba. A módosítás a már megrendelt termékek vételárát nem befolyásolja, így a szerződést nem módosítja. Ha a Szolgáltató minden gondossága ellenére hibás ár kerül a Webáruház felületére, különös tekintettel a nyilvánvaló árától jelentősen eltérő értékre, úgy a Szolgáltató nem köteles a terméket hibás áron szállítani. Ilyen esetben a Szolgáltató értesíti az Ügyfelet és felajánlhatja a helyes áron történő szállítást. Ennek  ismeretében az Ügyfél elállhat vásárlási szándékától vagy több termék egyidejű vásárlása esetén kérheti a termék helyettesítését amennyiben ez lehetséges.

 

A termék kiválasztása

Az Ügyfélnek lehetősége van kiválasztani és megrendelni a számára tetsző termékeket az áruház termékei közül. A kiválasztott termékre kattintva megtekintheti annak hosszabb ismertetőjét. Vásárlási szándék esetén a megvásárolni kívánt terméket a „Kosárba” gomb megnyomásával egy virtuális kosárba helyezheti az Ügyfél. A "Tovább a Kosárhoz” gombra kattintva megtalálja a vásárlás során kosárba helyezett termékeket, valamint a számla végösszegét és a szállítási költséget is. Az Ügyfél itt ellenőrizheti rendelését: az árakat és a mennyiségeket, melyeket igény szerint módosíthat és javíthat is. A kosár automatikusan számítja ki a rendelés végösszegét.

A rendelés elküldése

Ha az Ügyfél megfelelőnek tartja a kosárban elhelyezett termékek mennyiségét, ellenőrizte a végösszeget, és úgy dönt, hogy meg szeretné vásárolni azokat, akkor a "Tovább" gombra kattintva tud tovább haladni. A Szolgáltató kéri az Ügyfelet, hogy adja meg a vásárláshoz szükséges adatait ( név, elérhetőség, számlázási és szállítási cím ) amelyeket a rendszer eltárol az Adatkezelés Nyilatkozatban foglaltak szerint. A következő lépésben választhatja ki az Ügyfél a számára megfelelő fizetési módot (utánvét, bankkártyás fizetés). Ha egyetért a megrendelés tartalmával, akkor a megrendelés elküldéséhez kattintson a „Megrendelés” gombra.

Minimális rendelési érték

Vásárlásonként 3000 Ft.

Árak

A Webáruház árai a rendelés időpontjában érvényes listaárak, melyeket a webáruházban a termékek mellett találni. A megjelenített árak magyar forintban értendő bruttó árak és az Áfa-t tartalmazzák, azonban nem tartalmazzák a szállítási költséget. A szállítási költség a fizetési folyamat során a megrendelés véglegesítése előtt, valamint itt az ÁSZF- ben is a Szállítási díjak leírásban is megtalálható. Amennyiben a webáruházban hiba vagy hiányosság lép fel a termékeknél vagy az áraknál, a Szolgáltató fenntartja a jogot a korrekcióra. Ilyen esetben a hiba felismerése illetve módosítása után azonnal tájékoztatjuk az Ügyfelet az új adatokról. Ezt követően az Ügyfél még egyszer megerősítheti a megrendelést, vagy lehetősége van arra, hogy elálljon a szerződéstől.

A rendelések feldolgozása

A rendelések feldolgozása 24 órán belül megvalósul.

Adatok javításának lehetősége

Az Ügyfél által megadott adatok (mennyiség, személyes adatok stb.) javítására a „Megrendelés” gomb megnyomása előtt van lehetőség.

Visszaigazolás

A Szolgáltató minden rendelésről e-mailben visszajelzést küld az Ügyfélnek. Ez azt jelenti, hogy az Ügyfél a rendelés feladását követően egy automatikus e-mailt kap a rendelés beérkezéséről. Amint a rendelés állapota változik (csomag összekészítése után, a futárszolgálatnak történő átadásakor), a Szolgáltató újabb automatikus értesítőt küld. Telefonos egyeztetés céljából az Ügyfél a kapcsolat menüpontban feltüntetett telefonszámot hívhatja.


Fizetési feltételek

Áruházunkban lehetőség van bankkártyás fizetésre és utánvéttel történő fizetésre. Utóbbi esetén a teljes vételárat a szállítási költséggel együtt a küldemény átvételekor kell kifizetni készpénzben a küldemény kézbesítőjének, a futárnak.     

  • Bankkártyás fizetés esetén az OTP SimplePay- en keresztül ( további információk a Bankkártyás fizetés pont alatt ),
  • míg Utánvétes fizetés esetén az Ügyfél készpénzben tudja kiegyenlíteni vásárlása értékét a futárszolgálat munkatársánál.

 

Bankkártyás fizetés

Webáruházunk részére az OTP Bank Nyrt. biztosítja a kártyaelfogadás lehetőségét, biztonságos, SSL protokollt használó kártyaelfogadó rendszere által. Bankkártyás fizetéskor Önt átirányítjuk az OTP Bank fizetőoldalára, így a fizetés közvetlenül a Bank által üzemeltetett, a nemzetközi kártyatársaságok szabályai és biztonsági előírásai szerint működő oldalon történik, és nem a webáruház oldalán. Az internetes áruház az Ön kártya-, illetve a mögötte álló számla adatainak, számának, lejárati dátumának semmilyen formában nincs birtokában, abba betekintést nem nyerhet. Kérjük, készítse elő kártyáját! A bankkártyával történő fizetéshez az alábbi adatokra lesz szüksége:

• Kártyaszám (A kártya előlapján dombornyomással vagy nyomtatással szereplő, 13-19 jegyű szám.)

• Lejárati dátum (A kártya előlapján dombornyomással vagy nyomtatással szereplő, hh/éé formátumú szám.)

• Érvényesítési kód (A kártya hátlapján az aláírási panelen található számsor utolsó három jegye {CVV2, vagy CVC2}. Amennyiben az Ön kártyáján nem szerepel ilyen kód, a fizető oldalon található, erre vonatkozó mezőt legyen szíves üresen hagyni!).

Áruházunkban az alábbi kártyatípusokkal fizethet:

• MasterCard (dombornyomott)

• Visa (dombornyomott)

• American Express (dombornyomott)

• Electron (nem dombornyomott): Ezen kártyák esetében a kibocsátó bank határozza meg, hogy lehetővé teszi-e a kártya internetes használatát. Amennyiben az Ön Electron kártyáját kibocsátó bank engedélyezte az interneten való kártyahasználatot, Ön természetesen fizethet kártyájával internetes áruházunkban. Pontos információért kérjük, forduljon a kártyáját kibocsátó bankhoz! Az OTP Bank által kibocsátott kártyák természetesen elfogadhatók.

• Maestro: Az OTP Bank internetes fizetőfelületén bármely bank által kibocsátott Maestro kártya elfogadható. Az elfogadás feltétele, hogy az Ön kártyáját kibocsátó bank is támogassa a Maestro kártyák e- commerce tranzakciókra történő felhasználhatóságát. Kérjük, konzultáljon a bankjával!

Az internetes kártyaelfogadás biztonságának további növelése érdekében az OTP Bank bevezette a Verified by Visa/MasterCard Secure Code (VbV/MSC) szolgáltatást. A szolgáltatás lényege, hogy a kártyabirtokos részére a fizetésre használt kártyát kibocsátó bank megad valamilyen plusz azonosítási lehetőséget, amely a tranzakció során ellenőrzésre kerül, és egyértelműen azonosítja a kártyát használó személyt. Amennyiben az Ön kártyáját kibocsátó banknál nem elérhető a VbV/MSC szolgáltatás, vagy Ön azt nem igényelte, a fizetési folyamat nem változik. A webáruház átirányítja Önt az OTP oldalára, ahol megadja kártyájának adatait (kártyaszám, lejárati dátum, érvényesítési kód), és megtörténik a vásárolt áruk/szolgáltatások ellenértékének kiegyenlítése. Amennyiben az Ön bankja rendelkezik a VbV/MSC szolgáltatással, és Ön ezt igénybe veszi, a fizetési tranzakció folyamata megváltozik. Kártyája adatait (kártyaszám, lejárati dátum, érvényesítési kód) továbbra is OTP Bank fizetőfelületén kell megadnia. Ezt követően azonban a Bank automatikusan átirányítja Önt a kártyáját kibocsátó bank megfelelő oldalára, ahol végre kell hajtania az azonosítási eljárást. A sikeres azonosítást követően a fizetési tranzakció folytatódik, Ön értesítést kap a tranzakció sikerességéről, és visszairányításra kerül a webáruházi felületre. Amennyiben az azonosítást nem tudja végrehajtani, a tranzakció sikertelenül zárul.

www.otpbank.hu

06 1/20/30/70 366 6666 • 06 40 366 666


Számla

Az Ügyfél rendeléséről minden esetben elektronikus számlát készítünk, melyet e-mailben küldünk ki az Ügyfél részére. A Szolgáltató azért választotta az elektronikus számlázást, hogy ezáltal is csökkentse ökológiai lábnyomát. Az Ügyfél ezen általános szerződési feltételek elfogadásával tudomásul veszi, jóváhagyja és magadra kötelező érvényűnek veszi az elektronikus számlázás teljes értékű és maradéktalan elfogadását.


Szállítás

A küldemények kézbesítése, szállítása futárszolgálattal történik.

A kiszállítást Magyarországon belül a GLS General Logistics Systems Hungary Csomag-Logisztikai Kft. csomagküldő szolgáltatásán keresztül végezi.

A Szolgáltató több áru egyidejű megrendelését egy csomagként számolja (20 kg/ csomag határig).

Szállítási módok: GLS futárszolgálat
Kiszállítási idő: 1- 5 munkanap

A csomag sikeres kiszállításához a Szolgáltató kéri az Ügyfelet, hogy a lehető legpontosabban adja meg adatait. Ha az Ügyfél nem tartózkodik a szállítási címen, de meg tud bízni valakit, hogy vegye át helyette a csomagot, a megjegyzés rovatban tüntesse fel az elérhetőségeit. (pl. portaszolgálat, szomszéd stb.). Sikertelen kézbesítés esetén a futárcég még egyszer megpróbálja kiszállítani a csomagot. Ha ekkor sem tudják átadni az Ügyfél részére a megrendelt árut, a csomag visszaküldésre kerül és a Szolgáltató töröli a rendelést..

 

Szállítási díjak:

0- 20 000 Ft-ig: 1290 Ft

20 000 Ft felett: ingyenes

Magyarországon kívülre: kérjük vegye fel a Szolgáltatóval a kapcsolatot és egyeztessen a részletekről.

 

A szállítástól elállás

Ha a webáruház a szerződésben vállalt kötelezettségét azért nem teljesíti, mert a szerződésben meghatározott áru nem áll rendelkezésére ( nincs készleten ), köteles erről a megrendelőt tájékoztatni. A webáruház nem köt szerződést kiskorúakkal és a megrendelő a kereskedelmi feltételek elfogadásával nyilatkozik arról, hogy nagykorú.

A termék visszaküldése

A terméket csak eredeti állapotában és csomagolásában, hiánytalan mennyiségi, minőségi és sértetlen állapotában vesszük vissza.

Szerződéskötés feltételeire vonatkozó tájékoztatás

A vásárlói szerződés a webáruház rendszerén keresztül általad leadott megrendelés elküldésével és a megrendelés a Szolgáltató által kiküldött visszaigazolásával lép életbe. A szerződéskötés nyelve magyar, a megkötött szerződés interneten kötött, de nem aláírt szerződésnek minősül. A megkötött szerződést a Szolgáltató nem iktatja, utólag nem lesz hozzáférhető.

 

Regisztráció:

A Weboldal főoldalán található Regisztráció menüpont alatt, az ott található adatlap kitöltésével kerülhet sor a regisztrációra.

A Szolgáltató a regisztráció során az Ügyfél által megadott személyes adatokat az információs önrendelkezési jogról és az információszabadságról szóló 2011. évi CXII. törvény rendelkezései alapján kezeli. Az adatkezelésről bővebben az Adatkezelés Nyilatkozat menüpontban tájékozódhat.



Elállási jog / Visszaszolgáltatási garancia

Az Ügyfél a vásárlói szerződéstől 14 munkanapon belül indokolás nélkül elállhat az Európai Parlament és a Tanács 2011/83/EU számú irányelvének, továbbá az Ügyfél és a Szolgáltató közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II.26.) Korm. rendelet szabályozása értelmében. Az Ügyfél az elállás jogát attól a naptól kezdve gyakorolhatja, amikor az árut átvette. A Szolgáltató köteles az Ügyfél által kifizetett összeget haladéktalanul, de legkésőbb az elállást követő 14 napon belül visszatéríteni.

Elállás esetén a terméket sértetlen (külső sérelmi nyomoktól, használattól mentes) állapotban az Ügyfél nevének feltüntetésével saját költségén köteles a Szolgáltató címére (1136 Budapest, Tátra utca 5/a al.2.) visszajuttatnia.
Az elállási jog gyakorlása miatt az áru visszaszolgáltatásával kapcsolatban felmerülő költségeket a vásárló viseli, további költség a vásárlót nem terheli. A Szolgáltató azonban követelheti az áru nem rendeltetésszerű használatából eredő kárának megtérítését. Ha az elállási jog alapján visszaszállított áru nincs kifogástalan, újra eladható állapotban, akkor a kártérítés a vásárlót terheli, amennyiben az áru állapotának romlását, tönkremenését, vagy visszaadásának másmilyen ellehetetlenülését szándékosan vagy hanyagságból idézte elő.
Amennyiben a termékről felbontás során a kézbesítést végző személy jelenlétében derül ki, hogy bizonyítottan sérült, és a sérülés az áru átvételét megelőzően keletkezett, a termék visszavételét, az értékesítés törlését biztosítja a Szolgáltató. Bármilyen nemű sérülést, tartalomhiányt a küldemény kézbesítése során az átadó- átvevő közötti tényállási jegyzőkönyvnek kell tartalmaznia! Utólagos tartalomhiányért, esetleg sérülésért felelősséget a Szolgáltató nem vállal!
Az Ügyfél az elállási jog gyakorlására vonatkozó 17/1999. Kormányrendelet szövegét letöltheti a Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatóság honlapjáról. Az itt nem szabályozott kérdésekre a Polgári Törvénykönyv, valamint a távollévők között kötött szerződésekről szóló 17/1999.(II.5.) számú kormányrendelet szabályai az irányadóak.


Szavatosság

Az Ügyfél által megrendelt termékekre a jogszabályoknak megfelelően ( Ptk. 6:159. § szabályai szerint ) a Szolgáltató szavatosságot vállal. Ha a kiszállított áru hibás, a hiba felfedezéséről a lehető leghamarabb javasolt tájékoztatnia az Ügyfélnek a Szolgáltatót. Az Ügyfél a visszaküldeni kívánt árut juttassa vissza a Szolgáltató részére. A kifogásolt, visszaküldött árut a Szolgáltató lehetőség szerint kicseréli. Ha erre nincs mód, az Ügyfél a megrendeléstől elállhat, és a Szolgáltató a megrendelt termékért kifizetett összeget, a szállítási költség kivételével visszafizeti.

Tulajdonjogi kikötés

A leszállított áru a vételár teljes kifizetéséig a Szolgáltató tulajdonát képezi. 

Megrendelés módosítása, törlése

A 2001. évi CVIII. törvény értelmében a megrendelés leadásakor a Szolgáltató azonnal értesítést küld az Ügyfél részére a rendelés felvételének megtörténtéről. Ez az értesítés nem minősül az eladó és a vásárló között létrejött szerződésnek! Csupán jelzi az Ügyfél számára, hogy rendelési igényét a Szolgáltató rendszere regisztrálta és továbbította az illetékes munkatársak felé.
Amennyiben ez az értesítés 48 órán belül nem érkezik meg az Ügyfélhez, akkor az Ügyfél ajánlattételi kötöttségei megszűnnek.
A rendelés teljesítésének megkezdéséig a Szolgáltató megadja a lehetőséget a rendelés visszavonására elektronikus úton. A rendelés teljesítésének megkezdésekor az Ügyfél e-mailben értesítést kap a teljesítés várható időtartamáról, és a teljesítés megkezdésének tényéről.
A megrendelés utólagos módosítására vagy visszavonására csak e-mailben kerülhet sor (info@bioniq.hu) és elfogadottnak csak a Szolgáltató részéről a vásárló felé megküldött elfogadói nyilatkozattal tekinthető.

 

Panaszügyintézés

Az Ügyfél a Szolgáltató tevékenységével kapcsolatos panaszait az alábbi elérhetőségeken tudja bejelenteni:

 

Levelezési cím: 1136 Budapest, Tátra utca 5/a al.2.

Telefonszám: +36 20 777 6798

Email cím: info@bioniq.hu

Nemzeti Adatvédelmi és Információszabadság Hatóság

1125 Budapest, Szilágyi Erzsébet fasor 22/C.

Levelezési cím: 1530 Budapest, Postafiók: 5.

Telefon: +36 -1-391-1400

Fax: +36-1-391-1410

Email: ugyfelszolgalat@naih.hu

Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatóság

Cím: 1088 Budapest, József krt. 6.

Levelezési cím: 1428 Budapest, PF: 20.

Központi telefonszám: +36 1 459 4800

Faxszám: +36 1 210 4677